مدارس فارس تعطیل نیست | شرایط تحت نظر است

اداره کل آموزش و پرورش فارس ،در پی انتشار اخبار و شایعات در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس استان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۲۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶ 23 February 2020

در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس استان فارس و نگرانی اولیا دانش آموزان از تسری ویروس کرونا در مدارس، توجه هم استانی های عزیز را به نکاتی جلب می نماید:

براساس دستورالعمل، در مواقعی که عامل بیماری باعث غیر عادی شدن اوضاع شود مرجع موثق برای تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس، شورای تامین استان به ریاست استاندار محترم و عضویت دستگاههای مسوول از جمله دانشگاه علوم پزشکی است که درصورت وجود مشکل و خطر ،مراتب سریعا" اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمنا خاطر نشان میشود: بحمدلله در حال حاضر طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان مورد حادی گزارش نشده است که مبنای تعطیلی مدارس قرار گیرد.

البته با توجه به درخواستها و نگرانیهای اولیا دانش آموزان، اداره کل آموزش وپرورش فارس، اوضاع را به دقت زیر نظر دارد و در صورت اعلام هرگونه خبر و اطلاعیه، سریعا" موارد از مبادی رسمی اطلاع رسانی از جمله :سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به آدرس: https://fars.medu.irو صداوسیمای استان و خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی رسمی و روزنامه های استان به اطلاع هم استانی های عزیز خواهد رسید.

در پایان از همه عزیزان درخواست می گردد: ضمن خویشتن داری کامل، از بازنشر شایعات و اخبار جعلی که با اهداف خاصی در فضای مجازی در حال انتشار است جلوگیری و از ایجاد بار روانی که موجبات نگرانی در جامعه می شود خودداری کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار